Γράφτηκε από τον Τάσο Δούση για το ICONS Travellers Φεβρουαρίου 2013
Η ιστορία που θα σας διηγηθώ δεν είναι ούτε φανταστική, ούτε έχει συμβεί σε κάποιον άλλον συνάδελφο ή φίλο. Είναι πραγματική, συνέβη σε εμένα προσωπικά, την έγραψα στο travelstyle.gr και τη μεταφέρω με περισσότερες λεπτομέρειες στο editorial μου στο περιοδικό!
Είμαι ένας από τους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που κλείνουν τα αεροπορικά τους εισιτήρια μέσω του internet και συνήθως ...
μέσω των εταιρειών που μου δείχνουν γενικά τις τιμές –με αυτόν τον τρόπο μπορώ να επιλέξω το εισιτήριο που μου κάνει στη φθηνότερη τιμή, παρακολουθώντας ταυτόχρονα και τον ανταγωνισμό. Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα, μέχρι την τελευταία φορά που έκανα κράτηση εισιτηρίου από μια πασίγνωστη εταιρεία εκδόσεως αεροπορικών εισιτηρίων και προσπάθησε ένας απατεώνας υπάλληλος να με κοροϊδέψει με τρόπο πραγματικά επαίσχυντο!
Τι έκανε, λοιπόν, το συγκεκριμένο γαϊδούρι. Ενώ έκλεισα τα εισιτήριά μου, κατά λάθος σε ένα πεδίο της κράτησης αντί να βάλω επίθετο και μετά όνομα (δηλαδή «Δούσης Αναστάσιος»), έβαλα «Αναστάσιος Δούσης». Με παίρνει τηλέφωνο, λοιπόν, ο συγκεκριμένος και μου λέει το απίθανο: «Ξέρετε, υπάρχει πρόβλημα στο εισιτήριό σας και μπορεί όταν πάτε στον γκισέ της αεροπορικής να μην ταξιδέψετε». Δεν σας μεταφέρω το διάλογο που ακολούθησε και τα μπινελίκια που έπεσαν, σας δίνω μόνο το ζουμί. Ο τύπος-λαμόγιο ήθελε να ακυρώσω τα εισιτήρια και να τα ξανακλείσω, πληρώνοντας μόνο για ακυρωτικά €160, επειδή έγραψα το όνομα και το επίθετο ανάποδα. Έπεσε ο βλαξ στην περίπτωση. Ήξερα πολύ καλά ότι αυτό το πρόβλημα δεν υφίσταται αν πας στον γκισέ με εκτυπωμένο το εισιτήριο. Πρόβλημα υπάρχει αν, ας πούμε, λέγεσαι «Αναστάσιος Δούσης» και το εισιτήριο λέει «Αναστάσιος Ρούσης». Εκεί ναι, έχεις πρόβλημα. Κατάλαβα, λοιπόν, την κομπίνα που κάνουν στους χιλιάδες ασχέτους. Όπου τους πετυχαίνουν να κάνουν τέτοιου είδους λάθη, τους γδέρνουν κανονικά. Κι όχι μόνο τους γδέρνουν, αλλά κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται και υποχρεωμένοι, επειδή δήθεν ο υπάλληλος-λαμόγιο τούς ενημέρωσε για το «λάθος» που έχουν κάνει.
Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο σάς καλώ όλους να είσαστε πολύ προσεκτικοί στα εισιτήρια που κλείνετε μέσω συγκεκριμένων μηχανών που βρίσκονται στο internet. Επιλέξτε εταιρείες που κλείνουν εισιτήρια και που δεν χρειάζεται να πληρώσετε επιτόπου το ποσό. Υπάρχουν εταιρείες στις οποίες μπορείς να κάνεις την κράτηση και να μην πληρώσεις τίποτα και δύο ημέρες πριν ταξιδέψεις να καταβάλεις το ποσό. Ακόμα καλύτερα, να μπαίνετε στις μηχανές τύπου «airπαπάρας», να βλέπετε ποια αεροπορική σας συμφέρει και μετά να «χτυπάτε» τηλεφωνάκι στην αεροπορική ή να μπαίνετε στο site της αεροπορικής και να κάνετε ό,τι γουστάρετε. Έτσι θα είστε και πιο ασφαλείς και σίγουρα θα γλιτώσετε και από κάτι λαμόγια-απατεώνες που κυκλοφορούν.
Η ιστορία που θα σας διηγηθώ δεν είναι ούτε φανταστική, ούτε έχει συμβεί σε κάποιον άλλον συνάδελφο ή φίλο. Είναι πραγματική, συνέβη σε εμένα προσωπικά, την έγραψα στο travelstyle.gr και τη μεταφέρω με περισσότερες λεπτομέρειες στο editorial μου στο περιοδικό!
Είμαι ένας από τους εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους που κλείνουν τα αεροπορικά τους εισιτήρια μέσω του internet και συνήθως ...
μέσω των εταιρειών που μου δείχνουν γενικά τις τιμές –με αυτόν τον τρόπο μπορώ να επιλέξω το εισιτήριο που μου κάνει στη φθηνότερη τιμή, παρακολουθώντας ταυτόχρονα και τον ανταγωνισμό. Ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα, μέχρι την τελευταία φορά που έκανα κράτηση εισιτηρίου από μια πασίγνωστη εταιρεία εκδόσεως αεροπορικών εισιτηρίων και προσπάθησε ένας απατεώνας υπάλληλος να με κοροϊδέψει με τρόπο πραγματικά επαίσχυντο!
Τι έκανε, λοιπόν, το συγκεκριμένο γαϊδούρι. Ενώ έκλεισα τα εισιτήριά μου, κατά λάθος σε ένα πεδίο της κράτησης αντί να βάλω επίθετο και μετά όνομα (δηλαδή «Δούσης Αναστάσιος»), έβαλα «Αναστάσιος Δούσης». Με παίρνει τηλέφωνο, λοιπόν, ο συγκεκριμένος και μου λέει το απίθανο: «Ξέρετε, υπάρχει πρόβλημα στο εισιτήριό σας και μπορεί όταν πάτε στον γκισέ της αεροπορικής να μην ταξιδέψετε». Δεν σας μεταφέρω το διάλογο που ακολούθησε και τα μπινελίκια που έπεσαν, σας δίνω μόνο το ζουμί. Ο τύπος-λαμόγιο ήθελε να ακυρώσω τα εισιτήρια και να τα ξανακλείσω, πληρώνοντας μόνο για ακυρωτικά €160, επειδή έγραψα το όνομα και το επίθετο ανάποδα. Έπεσε ο βλαξ στην περίπτωση. Ήξερα πολύ καλά ότι αυτό το πρόβλημα δεν υφίσταται αν πας στον γκισέ με εκτυπωμένο το εισιτήριο. Πρόβλημα υπάρχει αν, ας πούμε, λέγεσαι «Αναστάσιος Δούσης» και το εισιτήριο λέει «Αναστάσιος Ρούσης». Εκεί ναι, έχεις πρόβλημα. Κατάλαβα, λοιπόν, την κομπίνα που κάνουν στους χιλιάδες ασχέτους. Όπου τους πετυχαίνουν να κάνουν τέτοιου είδους λάθη, τους γδέρνουν κανονικά. Κι όχι μόνο τους γδέρνουν, αλλά κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται και υποχρεωμένοι, επειδή δήθεν ο υπάλληλος-λαμόγιο τούς ενημέρωσε για το «λάθος» που έχουν κάνει.
Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο σάς καλώ όλους να είσαστε πολύ προσεκτικοί στα εισιτήρια που κλείνετε μέσω συγκεκριμένων μηχανών που βρίσκονται στο internet. Επιλέξτε εταιρείες που κλείνουν εισιτήρια και που δεν χρειάζεται να πληρώσετε επιτόπου το ποσό. Υπάρχουν εταιρείες στις οποίες μπορείς να κάνεις την κράτηση και να μην πληρώσεις τίποτα και δύο ημέρες πριν ταξιδέψεις να καταβάλεις το ποσό. Ακόμα καλύτερα, να μπαίνετε στις μηχανές τύπου «airπαπάρας», να βλέπετε ποια αεροπορική σας συμφέρει και μετά να «χτυπάτε» τηλεφωνάκι στην αεροπορική ή να μπαίνετε στο site της αεροπορικής και να κάνετε ό,τι γουστάρετε. Έτσι θα είστε και πιο ασφαλείς και σίγουρα θα γλιτώσετε και από κάτι λαμόγια-απατεώνες που κυκλοφορούν.