Wednesday, June 24, 2015

Παράδοση, τιµιότητα, ποιότητα...

Γράφτηκε από τον Τάσο Δούση για το best in travel Chania 2015

Για αυτούς τους τρεις λόγους - και άλλους χίλιους – λατρεύω τα Χανιά!

Στα τέλη Απριλίου βρέθηκα στα αγαπηµένα µου Χανιά. Με πρωτοφανή «βιαιότητα» άρχισα να βοµβαρδίζω τα social media µε εικόνες και ρεπορτάζ σε ... πραγµατικό χρόνο, σχεδόν live, για την πόλη των Χανίων! Με παίρνει τηλέφωνο ένας παιδικός µου φίλος και µε ρωτάει: «Καλά, ρε Τάσο, τι έχεις πάθει µε τα Χανιά; Μας έχεις ζαλίσει...». Είχε δίκιο. Πραγµατικά µε είχε πιάσει µια απίστευτη µανία να µεταφέρω ό,τι ζούσα στην πόλη live στους φίλους µου και τα portals της εταιρείας (athensmagazine.gr, travelstyle.gr).

Το κάνω σπάνια, τι µε έπιασε λοιπόν για τον συγκεκριµένο προορισµό; Το φιλοσόφησα πίνοντας καφέ στο Παλιό Λιµάνι. Λοιπόν, δώστε βάση. Ως επαγγελµατίας ταξιδιώτης έχω τροµερό φανατισµό µε το value for money, εκτιµώ στο ταξίδι οτιδήποτε είναι τίµιο και αξίζει τα λεφτά του. Τα Χανιά είναι ακριβώς αυτό. Ένας top προορισµός, στους πέντε (5) καλύτερους στην Ελλάδα και από τους κορυφαίους στον κόσµο. Τα Χανιά είναι στο µυαλό του κάθε ταξιδιώτη εξαιτίας των repeaters, δηλαδή, εξαιτίας των ταξιδιωτών που, όταν τα επισκεφθούν για πρώτη φορά, δεν ξεκολλάνε µε τίποτα! Ένας από τους repeaters, και µάλιστα τους φανατικότερους, είµαι κι εγώ.

Το Best in travel Χανιά είναι ό,τι καλύτερο έχουµε βγάλει για τον συγκεκριµένο προορισµό και είµαι περήφανος για την προσπάθεια όλων µας. 10 χρόνια Χανιά και τα γιορτάζουµε µε µια σούπερ επετειακή έκδοση! Ευχαριστώ όλους τους φίλους µου στα Χανιά για την ολόθερµη στήριξή τους και φέτος, αλλά και όλα τα προηγούµενα χρόνια...

Δημοφιλεις αναρτησεις